I år blev en anderledes jul. Vi skulle holde jul ved mormor og morfar. Meningen var at farmor og farfar skulle komme, men vejret bestemte sig for noget andet. Sneen væltede ned i december. Det var koldt som jeg ved ikke hvad. Moster Mette skulle arbejde, men plejer at komme når hun har fri, men i år var det en umulighed. Vi besluttede - efter at have set vejret an gennem dagen - at vi kørte ud til mormor som aftalt. De havde ellers tilbudt at komme her, men så ville de køre tidlig hjem. Men vi kørte der ud og det gik fint. Der var meget sne og nogle steder kun et spor at køre i, men det gik.
Vi havde en rigtig hyggelig aften med dejligmad, gode gaver og hyggeligt selskab. Da klokken var 22 vendte vi næsten hjemaf. Det var en tur gennem snedriver med mor her som chauffør og Jan måtte skubbe os fri i en snedrive. Men derefter var det bare fuld fart gennem driverne og selv om jeg var ved at overveje at vende om, ja så kom vi hjem i god behold.
1. juledag holdt vi igen en juleaften denne gang lykkedes det Mette og Henrik og Henriette at komme frem også. Det var endnu en dejlig dag og dejlige gaver.
2. juledag har været total slap af dag. Helt fantastisk. Juletræet er blevet pyntet af og smidt ud, så nu er der plads i stuen igen.
søndag den 26. december 2010
Bianca´s fødseldags ønsker.
v Dance spejl kugle
v Øreringe fra Blomdahl skal være dem i plast dog ikke hvide sten.
v Nintendo DS spil / Belle sara
v Nintendo DS spil / Pjineas and Ferb
v Fladskærms tv m/ indbygget dvd
v Gogo my walking pup
v Magisk lysende pensel
v Hello kitty hemmelig pude
v Hoptimist – Rooligan, lyserød, rød fisk
v Sengetøj m / Belle Sara
v Håndklæde m / Belle Sara
Abonner på:
Opslag (Atom)
Daniell 9 år.
Bianca 7 år
Chilly i en sovende stund
Musse hygger