torsdag den 22. september 2011

Zumba - børn

Nu er jeg (Bente) simpelthen startet op med at have et zumba hold for børn fra ca 7 år og op til pt. 6 klasse. Det er da for vildt hvad der er sket på zumba fronten i løbet af 1 år. Zumba instruktør står der nu og jeg må have både børn og voksne. Nøjes dog bestemt med børn. Det er jo fantastisk at over 20 børn nu for 2. gang kommer og sveder og hopper rundt sammen med os 2 instruktører. Det er for vildt - sikke en succes.

Daniell 9 år.

Daniell 9 år.

Bianca 7 år

Bianca 7 år

Chilly i en sovende stund

Musse hygger