tirsdag den 6. december 2011
Det sørme det sandt december
Så er december kommet. De første mange julegaver er på plads. Hurra for internettet. Det er nemt at handle der. Julekort skrivning er startet, en hyggelig tradition, hvor der dog bliver mindre fra år til år. Dejligt at der også er tid til lidt hygge i år.
Daniell ønsker :
v Wave board
v Hoptimister
v Fodbold kort Fifa 2011/2012
v Rat attack spil
v Nerf (gevær med plastpatroner)
v Uno spin
v Fifa 12 til wii
søndag den 2. oktober 2011
Tiden flyver afsted
Nu er det snart slut med fodbold stævnerne, så er der forhåbentlig tid til at slappe lidt af. Ellers ja så flyver hverdagen bare afsted.
Jan og Bente ønsker :
Jan :
· Frimærker (Skandinavien)
· Weber kogebøger (grill)
· Guldhalskæde med/kors
· Stort firkantet ovnfastfad
Bente :
· Parfume / deospray – Naomi Cambell
· Parfume / deospray – Tresor fra Lacome
· Mappe til cd/dvd´er evt. Fellowes Professional Series CD Wallet 64
· Armbånd fra spinning 23 cm.
· Xtrame neglelak fra Sally Hansen (fra matas 60,- kr)
Fælles:
· 2 gode / store termokrus med låg til at have med i bilen.
· OBH Supreme gryde 5 liter.
· Georg Jensen julepynt (ikke 2011)
· Georg Jensen juleuro 2005 – 2006 – 2008 – 2009 – 2010 (ikke 2011)
· Georg Jensen ornamenter
· 11 frokosttallerkener 19 cm (1 af hvert motiv, har urfugl)
· 3 krus (motiv SKAL være et der passer til stel)
· Magrethe skåle med låg gerne i farve : lilla/lavendel str. 5 l, 4 l, 3 l, 2 l, 1½ l
· Kost – skal være god til at feje fliser rene.
Bianca´s ønsker.
v Plus plus brikker mini
v Øreringe fra Blomdahl skal være dem i plast dog ikke hvide sten.
v Hoptimist – Rooligan, lyserød, rød fisk
v Sengetøj m/ Belle Sara
v Håndklæde m/ Belle Sara
v Lego 7586 solskinshus
v Belle Sara hestekort
v Paper jamz guitar
v Furreal Cookie hundehvalp
v Penbo
v Animagic Puddles
v Baby born vintersæt med ørevarmere
torsdag den 22. september 2011
Zumba - børn
Nu er jeg (Bente) simpelthen startet op med at have et zumba hold for børn fra ca 7 år og op til pt. 6 klasse. Det er da for vildt hvad der er sket på zumba fronten i løbet af 1 år. Zumba instruktør står der nu og jeg må have både børn og voksne. Nøjes dog bestemt med børn. Det er jo fantastisk at over 20 børn nu for 2. gang kommer og sveder og hopper rundt sammen med os 2 instruktører. Det er for vildt - sikke en succes.
søndag den 19. juni 2011
Zumba
Så blev jeg zumba instruktør. Var 2 dage i Dragør med fantastiske Steven Boedt fra Belgien, sikke et energibundt - helt utrolig. Det gav god inspiration. Så er fluks tilmeldt zumbAtomic i august. Det bliver godt, det er jeg sikker på. Og ja så nærmer sommerferien sig, det bliver skønt og tiltrængt.
tirsdag den 10. maj 2011
Forår.
Så er foråret endlig kommet. Fodbolden styrer en del af ugen igen, men sådan er det jo her i huset. Det er hyggeligt at være med på sidelinien når der spilles kamp. Jan er blevet koblet på som hjælpetræner på U13 drengene i Otterup, virker lovende. Så må vi se hvad der sker efter sommerferien når trænerkabalen er lagt færdig. Ja så er det ved at være slut med 0. klasse og 2. klasse tiden flyver afsted. Sikke en udvikling de er igennem. Sad med stolthed og en klump i halsen til forældremøde i 2. klasse for en tid siden. Daniell er bare super god i skolen, en god dreng, god kammerat og gør hvad der skal gøres. Han læser, skriver og staver meget bedre end vi tror og matematik er jo ynglings faget så hvad er der at sige. Glæder mig til at komme til forældremøde i 0. klasse, her skal der overleveres til Iben som skal være klasselærer. Spændende. Men det betyder jo også et farvel til Helle - en SUPER lærer. Jeg bruger min tid på zumba, det er bare det bedste jeg har gjort for mig selv. Hvad andet er der at sige. Jeg skal på instruktør kursus med henblik på at opstarte børnehold i Krogsbølle, det bliver spændende. Der udover så går tiden bare sin gang og vi følger med ♥
tirsdag den 22. februar 2011
9 år..
så er det i morgen at vores store søn bliver 9 år.. tænk en gang hvor tiden flyver afsted. HIP HIP hurra og tillykke Daniell
Abonner på:
Opslag (Atom)
Daniell 9 år.
Bianca 7 år
Chilly i en sovende stund
Musse hygger