tirsdag den 10. maj 2011

Forår.

Så er foråret endlig kommet. Fodbolden styrer en del af ugen igen, men sådan er det jo her i huset. Det er hyggeligt at være med på sidelinien når der spilles kamp. Jan er blevet koblet på som hjælpetræner på U13 drengene i Otterup, virker lovende. Så må vi se hvad der sker efter sommerferien når trænerkabalen er lagt færdig. Ja så er det ved at være slut med 0. klasse og 2. klasse tiden flyver afsted. Sikke en udvikling de er igennem. Sad med stolthed og en klump i halsen til forældremøde i 2. klasse for en tid siden. Daniell  er bare super god i skolen, en god dreng, god kammerat og gør hvad der skal gøres. Han læser, skriver og staver meget bedre end vi tror og matematik er jo ynglings faget så hvad er der at sige. Glæder mig til at komme til forældremøde i 0. klasse, her skal der overleveres til Iben som skal være klasselærer. Spændende. Men det betyder jo også et farvel til Helle - en SUPER lærer. Jeg bruger min tid på zumba, det er bare det bedste jeg har gjort for mig selv. Hvad andet er der at sige. Jeg skal på instruktør kursus med henblik på at opstarte børnehold i Krogsbølle, det bliver spændende. Der udover så går tiden bare sin gang og vi følger med ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Daniell 9 år.

Daniell 9 år.

Bianca 7 år

Bianca 7 år

Chilly i en sovende stund

Musse hygger