Så er december kommet. De første mange julegaver er på plads. Hurra for internettet. Det er nemt at handle der. Julekort skrivning er startet, en hyggelig tradition, hvor der dog bliver mindre fra år til år. Dejligt at der også er tid til lidt hygge i år.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar